Minnesförlust

Vart börjar man när kvällen både var bra och dålig?

-Reaktionen på fotografen när hans vän ville ha kort på oss. *obetalbar!*
-Vi tappade räkningen på hur många dåliga bilder som togs på oss.
-Vi blev dissade och o-dissade mer än en gång.
-Vi lyckades dansa nästan hela natten.
-Vi drack cola och vatten.
-Jag fick ta i med hårdhandskarna och smälla upp en hand i bröstet på en man för att få igenom piken.
-Jag hittade ett par ögon att drunka i men allt jag fick var hans namn.
-Vi fick återigen komplimaner, födda 92?

-"Jag har hört att ni är svin"
-Jag höll på att hamna i slagsmål?!

-Vi gick till donken som vanligt och trodde benen skulle förfrysa.


Mitt hår ♥
Trevlig kille som ville ha oss med på många bilder, kan inte ha blivit många bra, eftersom endast 2 kom upp och dom var ju sådär.





Kommentarer
Pucko

Du har riktigt fint hår, avis ;) Låter som en kul och hård kväll ute bland folket..

2012-02-04 @ 23:05:41
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0