Visste du

Min högsta dröm är att gifta mig?
Hur mitt dröm-bröllop ska se ut, har jag däremot ingen aning om.

Det enda jag har som krav är en stor magnifik kyrka och så vitt som möjligt bara går.
Jag hade helst av allt sett att jag var gift innan jag fyllde 25, eller numera åtminstone 30. 

Jag undrar dock hur jag ska lyckas få denna dröm att slå in då ingen karl lyckas stanna speciellt länge, antingen för att dom helt enkelt inte stämmer upp till mina kriterier, eller för att jag på ett eller annat sätt lyckas göra bort mig och därmed bränna mina broar. 

Det finns nämligen vissa krav.
-Det måste vara rätt man!
-Jag vill inte skilja mig.
-Vi måste dela samma åsikter och värderingar i det stora hela.
-Viktigast av allt vi måste vara lika lika som vi är olika!

Drömmar är till för att upplevas! Så jag drömmer vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0