2011

2011 var året...

-När jag ramlade nedför en stege(med stegen) och vrickade foten vilket resulterade i 2 veckors sjukskrivning.
-När jag drog en morakniv genom halva fingret.
-När jag stoppade lilltån under en hästhov och därefter ramlade raklång i leran.
-När jag fastnade med skon på ett trappsteg och dök in i en betongvägg.
-När jag fick mitt första getingstick.
-När jag övervann halva min rädsla för fiskmåsar.

-När jag och Alex drog på Roadtripp och besökte, Kolmården, Ullared och Liseberg.
-När jag lärde mig köra skylift.
-När jag insåg vart i livet jag vill.
-När jag sprang ner till bryggan nästan dagligen med hunden för att ta dagens dopp och träffade både en och 2 trevliga männsikor.
-När jag åkte däck efter motorbåt för första gången i mitt liv.

-När jag bestämde mig för att sluta fly.
-När jag bestämde mig för att säga ifrån.

2011 innehöll även mycket smärta. Mycket ondska.

Men jag ska inte glömma att sista dagen på året började i trevligt sällskap och avslutades med vänner och min fina hund!



2012 är mitt år!
Det är åtet som är början på mina nya mål!
-Flytta.
-Körkort.
-Fast tjänst.
-Motionera/Träna.
-Tänka på kosten.
-Ta tag i allting, direkt!
-Utesluta negativa människor från mitt liv!

-Framför allt leva varje dag som om den vore min sista!

-Att alltid alltid följa magkänslan och sluta förlita mig på alla runtomkring!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0