En händelserik Torsdag

Som vanligheten just nu tillhör somnade jag någon gång efter 3.30
Det skulle ju kanske varit okey om inte klockan stått på 06.15 och jag hade en tid att passa!
Jag misslyckades och klockan var 07.45 innan jag kom upp. I det underbara zoombiemoodet man logiskt är i efter minst 2 timmars för lite sömn, och av det 1,5 timmes halvsömn.

Vädret för dagen bjöd på nederbörd- Regn! Paraplyet åkte faktiskt med! Det är ovanligt.

Bilden från en annan regning dag på bussen.

Väl i stallet slängde jag ut dagens hästar med täcken i varsin ruta och fixade markservicen. Jag började med min häst och tränade mark. Sedan hade klockan sprungit iväg så mycket att jag inte hann med häst nummer 2 och jag fick släppa ut båda i sina respektive hagar innan jag skyndade till bussen och hem.

 
Ursäkta för dom extremt dåliga mobil-bilderna. Det råkar vara allt jag har att tillgå och dom blir lite som dom blir.

Jag lyckades hålla tidsplanen fram till att jag stötte på 2 kompisar och fastnade för ett byta några ord och dricka en latte.
Hem kom jag lagom till 14.00, ej packad och inte helt klar. Slängde ihop väskan och skyndade mig sedan ner till tåget.
Vid denna tidpunkt höll även mobilen på att ladda ur totalt, efter att aktivt ha lyssnar på musik, pratat i telefon och skickat tusentals sms! ♥


Jag måste med detta som facit ha hamnat i ett oturs-läge eftersom jag konstant misslyckas och råkar ut för konstigheter.
Efter regnet på förmiddagen drog det in blötsnö över oss. Jag tog vägen över gräset för att ge Will en chans till rastning, vilket slutade i att jag druttar omkull och blir dyngsur! Det var bara och hålla minen kliva på tåget och stå hela resan.

Prick 15.00 lyckades jag iallafall ankomma till min destination för resa mot Hellekis (horse-vision)

Och resten av torsdagen spenderades i bil med Elena och Will.
Ankomst Hellekis ~ 21.00



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0