Intervju

Jag måste ju säga att jag och Maria kan konsten att skynda oss!
Efter att vi kommit tillbaka från hoppningen igår tog mamma med sig William och gick till bussen. Maria tog hand om hästen och jag mockade ur släpet. Till våran fördel råkade batteriet på bilen då ladda ur och innan pojkarna fick hjälp med det var vi nästan klara med allt annat.
Det var då 7 minuter kvar tills bussen skulle gå och skyndade vi oss fick vi skjuts till bussen. Samma buss som mor och hund fick gå till. Gissa vem som blev glad över att träffa sin matte så snart igen? =)

Denna buss avgick iallafall 22.00 ifrån stallet och 23.45 klev vi av i åkersberga utan Will.
Han åkte med mamma hem istället, eftersom jag ska på intervju idag så besparade hon mig en dubbelresa för att hämta Will hos Maria efteråt.

Väl hos Maria parkerade vi i köket med datornerna, förde över filmerna och käkade chips! Middag vad är det? Nej vi var trötta och orkade inte laga någonting. 
Roslagsbanan idag avgick 8.40 klockan stog på 7.15 när den ringde hade jag på sin höjd fått sova max 3 timmar!
Det är helt galet egentligen. Varför går vi inte bara och lägger oss? När vi väl gör det så fastnar vi i konversationer i någon timme till råga på allt och klockan blir ännu mera.

Nu är det iallafall intervju 10.00, det ska bli extremt spännande och därefter ska jag raka vägen hem för att plocka upp William innan jag åker till stallet och tar hand om det stora djuret i denna fina snö!
Idag ska jag verkligen ta tillvara på dagen, ljuset och snön! Det blir pulka för hela slanten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0