Avramling

Dagen började med ett vitt fint täcke på marken, jag klagar verkligen inte, men några mängder snö bör vi nog inte räkna med längre, tyvärr! Och detta halvdanna som kommer gör mer skada än nytta, jag ser hellre barmark och fryst, än som nu - varvat kyla + snö för att 2 dagar senare bli plusgrader och regn, Ishalka hej!

Padda reser sig upp. Förmiddagens snötäcke.



Efter stallet där Alex fick tömköra min häst, åkte vi hem till Alex och festade på helgens rester, kladdkaka och froozen cheesecake!Jag är gotte-älskare på hög nivå! Tur att jag äter så sällan för annars skulle jag rulla fram snabbare än snabbt!


Jag fick sedan promenera i 30 minuter fullt påbylsad (overall och massa kläder under) innan vi kom fram till ridhuset där Alex hopptränar.

Eftersom hon ramlade av sist var jag berädd med kameran, filmbevis finns faktiskt!
Självklart tog hon en vacker flygtur även denna gång. Jag kan tyvärr inte annat än le och skratta åt henne, eftersom det verkligen ser ut att gå i slowmotion och jag faktiskt inte begriper helt hur hon lyckas hamna i sanden.
Jag blev lite inspererad och kommer vara med på träningen nästa vecka! Det ser vi fram emot!


Så nu måste hon helt enkelt bjuda på 2 tårtor nästa vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0