Det där med planering

Jag kommer ihåg när min dagsplan alltid höll.
När jag faktiskt gick upp när klockan ringde om jag bestämt det, jag kunde förvisso snooza men inte förrsova mig så brutalt mycket som jag faktiskt gjort den senaste tiden.
Det stör mig rejält att sova längre än 11 när man har planer för dagen, annars också för den delen, hela dagen försvinner.
Dagens försovaning innebar att jag bara han fixa box och mat till Mirr idag, jag var även så snäll att jag tog Lenas box eftersom hon ligger sjuk med feber. Jag hade ändå inte hunnit rida på 30 minuter.


Will har lite av en tradition att alltid inta ryggpossition när han går ut..

Till råga på allting var snön så gott som borta när jag tittade ut, till skillnad från tidigare i veckan, varvid jag numera är helt övertygad om att vintern är slut för denna gång!
Jag kommer önska in i det sista att jag faktiskt har fel.
Tyvärr hade jag ju rätt ännu så länge i att vi inte skulle få någon vinter, "jag tror inte vi får någon vinter i år, vi kommer få en lång lerig mörk höst. möjligtvis får vi lite snö om vi får någon alls i år." Det är alltså citerat av mig själv i höstas, när vi fortfarande stod i skyliften och jobbade ♥


Anledningen till tidspressen var tvättstugan -jag ser fram emot dagen jag får en egen tvättmaskin!-
Jag och Maria ska köra Fredag+Lördag denna helg så jag behöver helt klart se till att få alla mina kläder rena så man slipper problemet med att vilja ha just exakt det som ligger i tvätten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0