Onsdag

Självklart var jag vaken flera timmar efter att jag kommit hem ifrån mormor, någon gång efter 4 tiden somnade jag.
Med 3 dagar som återstår och endast idag som jag åkter buss ut ringde jag A och fick åka lastbil med honom. Det var nog sista gången.

På schemat stod markservicen till 2 hästar och ridning. Orkade bara rida min egen pga klockan som blev sent.

Det gick riktigt bra, hon var dock trött och bråkade emot en hel del till en början. För att avsluta med att gå och lyssna superbra! Avslutningsvis överraskade jag Mirr med att fatta en galopp ur en S-sväng vilket fick henne att ta fattningen rakt av och rulla in i en riktigt trevlig och fin galopp. Bara några steg men jag är mer än nöjd med det resultatet och avslutade därefter.

Stegen styrdes mot Alex och där är jag nu.
Imorgon ska jag packa nästan allting inför lördag, Jennifer ska komma förbi och köpa ett täcke som jag inte ska ha kvar. 
Och förutom det ska jag självklart passa på att åka lite mer pulka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0