Prestation i regnet

Jag gillar när det regnar, känslan i luften, lugnet på gatorna, jag gillar det dova som kommer in med regnet.

Jag kan lova att jag var trött idag, powern jag hade igår var som borta. Jag höll dock tiden, även om den är dålig.
Min rutt är 4 km, mest går den uppför och jag springer längs med en mur utefter vattnet, det kan förklara motet att springa idag. I motvind och regn.

Väl inne igen var jag kall och blöt.
Klädesväg bytte jag ut underställströjan till ett enkelt linne. Mycket bättre, stundtals fortfarande lite för varmt, men när jag sedan går för att hämta andan är det skönt med vindtätt! Speciellt i regnet idag.

 

Imorgon blir det jogg hem till Mormor och tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0