Sängen ♥

Det finns inget skönare än att få ligga i sängen! Jag älskar det!
Med eller utan sällskap, det är så avslappnande, kravlöst och skönt.


Ja, självklart gick jag ju inte upp, eller upp gick jag, för att stänga av kaffebryggaren och gå på toa. För att sedan krypa ned med William igen när Alex fick gå iväg till jobbet.
Jag är dock lite avundsjuk på henne, för jag skulle oavsett hur skönt det är att snooza vidare, hellre jobba heltid och bli totalt stimulerad.

Stallet idag fick jag sällskap av Tove (Alex sambo´s syster) som åkte pulka med mig!
Tove lyckades pricka varenda skithög som fanns i hela hagen och åkte därmed sönder pulkan! Jag vet inte hur hon lyckades eftersom jag alltid styr undan för att slippa göra illa mig själv.
Mysigt var det iallafall och Miranda var så nöjd så efteråt.
Imorgon blir sista turen denna vinter! Jag kommer sakna det. 
Jag får köpa en ny pulka och ta mig ut i backarna istället tror jag. Maria får ställa upp och göra mig sällskap även om det är tusen gånger roligare efter häst!
Utför är lite läskigt tillochmed! "-Jag skrattar bara faran i ansiktet ibland..."

Jag har lyckats packa nästan allting, en hel del ska hem. Hur mycket saker har jag egentligen samlat på mig?! Jag har ju rensat!
Lite ska användas imorgon, lite ska hon transporteras i. En del ska med Miranda.

Jennifer kom förbi och köpte ett täcke, alltså slapp jag besväret med att bära hem det, och försöka få sålt det. Dessutom klirr i kassan som ska gå raka vägen till Mirandas matkassa!
Smidigt!
Precis exakt i skrivandes stund ringer Jennifer och bokar täcke nummer 2, hämtas imorgon. Det blir ytterligare en sak att slippa släpa hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0