Sovtime!

Jag har suttit halva kvällen och försökt få ihop mitt kontrakt inför Mirr´s resa.
Känner mig aldrig riktigt klar. Och imorgon, eller helst igår måste det vara helt klart, så mamma kan skriva ut innan hon lämnar jobbet. Hur ska detta gå?

Nu ska jag iallafall sova, det blir tidig morgon när jag ska upp, 6 ringer klockan, 7 går bussen.
7.45 kommer förhoppnignsvis hovslagaren. Jag vet personligen inte vad jag gör om han inte dyker upp?!
Runt 10 kommer jennifer förbi och hämtar täcket. 
10.30 kommer Alex, då ska vi ta sista pulka turen med Mirr! ♥
Runt 12 ska jag försöka åka hem, och möta upp Lelle. Will följer med Alex som ska passa honom under helgen.

Jag och Lelle ska hämta bil, släpet efter 16 och sedan är det bara några få timmar kvar innan avfärd!


Tove och Mirr tidigare idag (igår?) men min fina mobilkamera!


Kommentarer
Pucko

Läser alla inlägg om Mirr med en tår i ögat, men jag vet att du vet vad du gör och som sagt du har ju inte sålt henne. Men tycker du är stark som gör detta =) Skulle aldrig ha klarat en sådan sak som denna.

Hoppas allt går bra för Mirr och resan dit hon ska och att hon kommer trivas! =) <3

2012-01-27 @ 21:41:46
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0