Trött!

Intervjun kändes superbra! Vad det var för jobb och om jag får det berättar jag lite längre fram.
Jag kommer med största sannolikhet få provjobba inom dom närmsta 2 veckorna som det lät. Och jag vill verkligen ha jobbet. Det är en stor del av min framtid som spelar in i det.

Med facit i hand var 30 minuter för att förlytta sig 450 meter väl påslaget! Men bättre det än att komma 5 minuer sent.


Jag har under dagen hunnit med att träffa Jennifer som kom ut och hälsade på mig och Miranda med kameran!
Självklart åkte vi pulka och jag hoppas många fina bilder togs. Ännu så länge har jag bara fått en, men flera är på ingång så snart Jennifer hunnit fixa dom! Jag har ingen brådska, jag är glad att hon ens kom och tog korten!
Det är minnen för mig, och eventuellt blir något en fin tavla att minnas!



På vägen hem till mormor skulle jag även posta en kolla masken häst.
Det var dock lättare sagt än gjort och jag hade god lust och vara riktigt dum mot alla pga min trötthet, jag fick springa runt vad som kändes som hela Kungsholmen för att hitta en brevlåda som inte blivit tömd ännu innan jag hittade en som tömdes 18.00 för att runt nästa hörn springa på postbilen som just skulle tömma en 17.00 -låda! Suck!
Därefter hem till Mormor och äta middag. Försöka att inte somna i tallriken. Fika och överblicka halsduken, som äntligen är klar!

Den ligger på en duk, missade den detaljen ^^

Blotta tanken på att gå hem i det zombie-lika tillståndet jag befann mig i var inge vidare lockande och jag lånade mormors säng i 2 timmar, jag hade tänkt powernappa i 20 minuter men jag låg så skönt att jag inte ville ta mig upp.
Nu har jag iallafall tagit mig därifrån och är hemma igen, promenaden hem spenderades med Maria som passade på att ta ut sina djur samtidigt.
Jag känner att en handsfree blir mer och mer en bra uppfining, bäst skulle den vara om jag hade en som fungerade till min telefon dock.



Är det någon som kommer ihåg detta?
Fingervirkning kallas det, och jag gjorde massa korvar på detta vis som yngre.



Jag har väntat på denna rubrik sedan oktober!
Bild från Aftonbladet.se 


Jag vill skotta mina tak! Jag vill ha snö, massor av snö, vinter och kallt.
Jag lovade mig själv att detta var min sista vinter som "ung" inte så att jag ska bli helt vuxen utan bara sista vintern med "frihet". Det gick inge vidare eftersom snön inte kom, jobben som var säkerhet om snön inte kom sket sig även dom.
Kort och enkelt, jag gav mig en sista vinter med ett jobb jag älskade, och så kom det ingen snö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0