1. Presentera dig själv.

Jag tycker faktiskt det här är sjukt svårt!

Namn: Nicole
Årgång: 1986
Stjärntecken: Jungfru
Bor: Stockholm

Vem är jag?
Jag är envis, självständig, nyfiken, spontan och blyg. Jag hatar att sitta stilla, samtidigt som jag kan vara väldigt lat och bekväm. Jag är en känslostyrd person, med humör som ett rivjärn. Och ett hjärta fyllt av empati.

Någonting som försvårar saker för mig är förmågan att känna av folks sinnestämningar, jag är dessutom olika mottaglig olika dagar.
Jag har en magkänsla (6e sinne?) som rent ut sagt skrämmer skiten ur mig ibland. Det händer allt för ofta att jag får rätt.

Jag lever efter mottot att allting är möjligt, frågan är bara hur det går till. Och hur gärna man vill någonting.


Jag är även hund och hästägare, men har en paus från hästeriet medans jag funderar över vad jag vill.


Trots att jag fyller 26 i år, har jag fortfarande ingen aning om vad jag vill göra med livet.
Jag har några mål att bocka av, men ingen livsplan.

-Körkort. Både bil, lastbil och tungt släp.
-Flytta. (helst utomlands)
-Lära mig spela piano.
-Läsa engelska och därmed lära mig det till 220% flytande.
-Läsa franskan igen.
-Läsa psykologi.
-Gifta mig.


Jag går min egen väg. Även om jag gärna frågar mina vänner om hjälp slutar det alltid med att jag gör som jag tänkte från början.
Livet har lärt mig att om det inte gör ont lever man inte. 



Kommentarer
Pucko

Värsta som finns att skriva en presentation om sig själv, men din var riktigt bra tycker jag! :)

2012-03-08 @ 21:53:44
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0