3. En nytagenbild på dig + 10 fakta.

Jag kör fri tolkning på denna och fyller en  blandad 10 lista.

  • Jag älskar att dansa, men tror inte på mig själv hela vägen fram.
  • Jag hatar att laga mat, och skyller därför på att jag inte kan.
  • Jag vill inte ha några barn.
  • Jag är egentligen blyg.
  • Jag älskar pianomusik, men har haft för dåligt tålamod för att lära mig spela.
  • Fioler är förtrollande, samma sak där, har aldrig haft tålamod att lära mig.
  • Jag har väldigt svårt att vara på samma plats för länge.
  • Jag snubblar över trattkantareller när jag går i skogen, och går därför gärna ut och plockar svamp - men jag tycker dom smakar skit.
  • Jag älskar korsetter, och äger en, men orkar inte "gå in" den och därför ligger den i min låda och är vacker. (Samlar damm)
  • Jag är mörkrädd och går inte i skogen själv efter mörkrets infall. Däremot har jag inga problem med att gå själv i stan efter mörkrets infall, som borde vara farligare...

    Det får bli en bonus! Eftersom 2 punkter är snarlika.
  • Jag följer min magkänsla i vått och torrt, de fåtelet gånger jag inte gjort det har utgett bakläxa.




Kommentarer
Therese

Sv: hihi :D

Okaaj följer dig nu! :D

2012-03-20 @ 17:01:12
URL: http://lskardejj.blogg.se/
Pucko

Sv: Förlåt, tänker inte ens på det utan bara svarar på kommentaren ;) Kommer svara på min blogg också men ska svara här till dig också så du slipper leta :)

2012-03-20 @ 21:22:14
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0