Best night ever!

Jag vet inte riktigt hur jag lyckades vara så långsam som jag med facit i hand var på lördagskvällen..

Men efter att ha varit nervös och velat ställa in allting hela dagen kom jag iväg, och om möjligt ännu mera hypernervös och väl på tåget var jag nog på väg att vända hem minst 3 gånger...

Jag gjorde inte det, utan jag svalde nervositeten, (vad ungt och lustigt det känns att vara sådär barnsligt nervös) och bestämde mig för att jag kan.


Den kyssen(den tog luften ifrån mig, och den var så rätt!), den natten, morgonen därpå. Och dagen efter.
Jag är lycklig, jag är galet förälskad. Och jag förtjänar det här!



Jag vågar tro, och jag vågar skriva att det känns så rätt. Och så vänder jag mig om för att se vägen som tog mig hit.
Med vetskapen om vad som fått mig just hit idag, den lilla lilla detaljen, det valet jag en gång gjorde.
För hade jag inte då, vore jag inte nu.

Vad sa vi? Old Tweet, 14 mars 2011 Nicole Gillberg@Spader3ss
All I ever wanted.. I know dreams come true! one day.. just wait and se..

Facit, Dreams come tru, just not the way you thought the would...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0