Dom senaste dagarna

Jag har ju mer eller mindre haft fullt upp sedan i fredags. Skönt!

Duchade William på fredagen och sen åkte vi över till Johan, lördagen hem och stan med Alex för att sedan dra iväg igen på kvällen... Sov borta. Massa mysigt!

Söndagen var spännande. Hur hamnade jag framför spisen? Bio, och sedan hem -själv.

Måndagen var mindre rolig, jag skulle sökt jobb men pga andra orsaker bröt jag ihop och fick ingenting gjort. Promenerade förvisso hem till Mormor och åt middag där.
Sedan hem igen, och sängen inför jobbet på tisdagen.

Tisdagen vaknade jag kvart över 6, halv 7 ringer telefonen, och jag får reda på att vi börjar 30 minuter senare.. Alltså 8 istället för 7.30 ... Vad roar man sig med i 45 minuter på morgonen lixom?

Väl på jobbet gick det undan i en rasande fart, Marcus kommentar när klockan är halv 4, "va är den redan halv 4, jag trodde den var typ 2, tiden går visst fort när man har roligt".
Hur det nu kan vara roligt att städa? Vi fyllde lastbilen iallafall och William fick vara med och leka.

Jag åkte hem till Mormor för middag och lån av symaskin därefter, och där somnade jag. Jag orkade inte åka hem!
Onsdagen, gick jag in till MajBritt (90 år) och klippte mig! SKÖNT!


Senare på kvällen eftersom min sovaborta-natt blev inställd i sista sekund (jobbigt att jag kände det på mig redan under förmiddagen) la jag över massa musik ifrån brända skivor i datorn, Nostalgi på hög nivå!
Egentligen skulle jag bara lägga över Hel, Ultima Thule och Midgård. Men det blev massa annat i samma sväng. Det tog sitt lilla tag men var helt klart värt det.


Söndag...
 
 


Tisdag.
 
 
 

Allt tegel lyftes upp...
 

Och staplades ut.
 

William fick en petflaska, som slutade existera efteråt...
 



Nålning, jag vill ha en provdocka! Det är halft omöjligt att använda sig själv både som modell och den som nålar. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0