Duktiga jag!

Igår sökte jag 2 jobb, och utnyttjade en kontakt via ett jobb jag haft förut vilket innebar att jag snirklade in mitt CV även där.
Idag hitintills har jag sökt 3 jobb, och ska skicka in 3 till senare ikväll, eller imorgon.
Jag känner mig riktigt på hugget här nu!


Dagen har spenderats med Alex och vi har ägnat några timmat år att diskutera min framtid. Jag har mitt mål, och jag ska ta mig dit.
Vi har därför funderat på hur man går tillväga, och vart jag ska börja.

Frågan nu är om jag ska satsa redan inför hösten, eller vänta ett år till.

Helt plötsligt tog mitt liv en vändning och jag ser en glimt av framtiden, jag vet inte hur långt bort den är, eller exakt hur jag ska ta mig dit. Men jag ska framåt och jag ska dit!
Om det så är imorgon, eller om 3 år. Vad som händer på vägen återstår att se.

"Ingenting är omöjligt!"


Nu ska vi iväg igen, jag ska ta bilder, tack du som väckte min glöd igen. Jag ska bli bäst! -peppa mig själv-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0