Effektiv dag igen...

Utblindningen känns som att den går riktigt riktigt bra!
Jag är nöjd!

Idag har jag fått beröm inte bara en gång utan två!
Dock får jag ingen riktig Kritik vilket jag ser som dåligt. Kritik är någonting man behöver för att utvecklas.
 
Beröm jag fått är "att jag sitter lite tillbaka och överblickar, läser in och läser av mycket i min omgivning"
Kort fattat tolkade jag det som beröm för att jag analyserar allting, och inte hasplar ur mig någonting jag inte tänkt igenom.



Efter utbildningen hämtade jag William och promenerade hem till Mormor. Goa fina mormor som blir så glad att jag kommer. Och även MajBritt hennes granne som jag varje gång springer in och säger hej till, det är lixom Obligatoriskt och har alltid varit dom senaste 5 åren, minst.

Nu ska jag dock ducha och förbereda mig för sängen, samt plugga lite till, jag var delvis den enda som missförstått en del av pluggningen till idag så jag har lite att ta igen, samtidigt som jag behöver lite mera kött på benen inför imorgon!

Rollspel imorgon med, gissa om jag utvecklas som människa på denna kurs! Om en vecka kommer jag inte ens veta vad ordet blyg betyder ;)

Klarar jag detta, klarar jag allt!


 
Maria bakom kameran, bild tagen 10/3-12


Kommentarer
Maria

Skönt att det går bra :)

2012-03-20 @ 21:35:33
URL: http://msn.blogg.se/
Pucko

Sv: Så lite så :) Ja, väldigt skönt då det var Stora blodmasken... Den farligaste!!! :(

2012-03-20 @ 21:55:17
URL: http://livetmedpucko.nu
Pucko

Sv: Marre gjorde träckprov på Famosa för ett tag sedan och har nu fått svar att det var Stora blodmasken.

2012-03-20 @ 22:07:22
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0