Kväll!

Vad tidigt det känns att säga god natt.
Mest för att jag inte alls är klar för sängen, ska ut med William, skulle egentligen behöva ta en lång promenad.
Men klockan blev för mycket. Ska även ducha innan sängen.

Har både "pluggat" och inte pluggat. Gah! Varför skjuter jag upp allting? Om jag bara skrivit ner allt direkt och inte hittat på annat! Men det viktigaste ska jag väl kunna få in i skallen tills imorgon tycker jag! 
Känns dock helt overkligt att sitta och föra anteckningar, mins inte sist jag behövde göra det?


Imorgon är det 09.00 på plats som gäller. Det betyder att jag måste vara klar med rastning av Will och frukost klockan 8 för att säkert komma i tid. Jippii... Nej men, jag är inte så inkörd på att rasta William innan jobbet eftersom han alltid har kunnat följa med över allt och därmed blivit rastad på vägen. Det här är helt klart en omställning för mig. Spännande!



Och några bilder lyckades jag inte hinna fixa. Starkt jobbat




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0