Kväller...

Jag har haft en galet bra dag!
Vaknade utvilad och dessutom hade jag fått sova ostört en hel natt. Wonderful!

Åkte iväg på min intervju, där jag lyckas göra så bra ifrån mig på mina 2 första repliker att killen som intervjuade mig skrattandes frågade "om jag kollat på YT efter den perfekta intervju repliken - eftersom jag lyckades totalt med det" (det stör mig att jag totalt glömt bort vad jag faktiskt sa?!)
Varvid jag lite paff och förvånad berättade vidare varför jag sagt som jag sa. Och därefter fick 3 frågor, och ett
"Tack jag vill se dig på måndag igen, då är du här i en vecka och får alla utbildningar du behöver, och klarar du efter det inte av att sälja, tror jag aldrig du kommer kunna sälja någonting"
-Nej det tror inte jag heller, svarade jag glatt.

Känslan när jag gick därifrån var att hoppa, stuttsa, skrika och dansa runt i ring. Hur awsome är inte det?
Jag kan inte beskriva känslan alls, jag är överlycklig. Jag ska fixa det här! Jag ska bevisa för mig och alla andra att jag Kan!





När jag sedan väl kom hem, gick vi till västermalmsgallerian för att titta upp mitt abonemang och teckna nytt i tele2´s nya prispressare.
Det slutade tomhänt då jag helt enkelt inte kan bestämma mig för om jag ska ha Iphone 4s eller Galaxy S II
Jag har sedan 4s'en kom ut väntat på att 5an ska komma. Och sedan började alla prata om S II ...
O här står jag nu, velandes och ovetandes om vilken telefon jag faktiskt vill ha.
Seriöst, hur svårt kan det vara?



 


Imorgon blir det iallafall bussresa ut på landsbygden och hälsa på Nattis och "lilla" Sibelle. 
Och därefter troligtvis utgång med iallafall Maria.


Nu tänker jag vara gammal och dra igång någon film, mysa ner mig i sängen och kurera det sista av min förkylning. Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0