4 april 2010

Detta skrev jag alltså den 4 april 2010
Jag måste säga att jag kommit långt sedan dess.


Mina 5 värsta "fobier"!

-Tillställningar, middagar, släktträffar.. you name it, alla dessa gånger man förväntas vara trevlig, rolig, framåt och pratglad. med i många fall fritt främande människor.
Krogen- inga problem. Men i dagsljuset/middagsbordet framför allas blickar! USH!

-Söka jobb!
Jag är livrädd för det. jag är absolut inte arbets-skygg, men vägen till arbete. Att skicka in sitt cv, att ringa ett nummer till en rekomendation. Jag hatar det, livrädd.

-Att ringa viktiga samtal, veterinärer, hovslagare, jobb som ovan. Kan prata i telefon timmvis om allt och ingenting, men dessa viktiga samtal. Nej tack! Kan någon annan göra det åt mig?

-Prata inför grupp i t.ex skolarbeten. Men att hålla ridlektion är absolut inga problem.

-Ormar, dom ringlar och slingrar, därav är dom helt oberäkneliga! Snabba och bara allmänt hemska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0