Back on track!

Efter att ha slöat i en vecka, (bortsett från förkylningen). Börjar jag nu återhämta mig psykiskt.
Jag åkte med Maria hem i söndags och kom hem runt 20.00 idag.

Maria blev sjuk lagom tills jag blev frisk så vi inte gjort någonting av det vi tänkte. Istället satt jag och försökte leta jobb, det gick sådär. Främst för att det knappt finns några jobb och söka. Eller jo självklart finns det jobb, dock inte jobb jag har behörighet till.

Nu när jag kom hem igen inser jag vilket kaos mitt rum hamnat i. Eftersom det är så pass litet och min säng så stor blir det extra tydligt när det är stökigt eller en sak för mycket framme.
Jag måste alltså inte bara fixa klart allt från stallet utan dessutom tokstäda mitt rum igen! Jag undrar hur ofta jag gör det, städar alltså för det känns som alltid?
Tvättstugan tror jag emellanåt att jag bor i, jag förstår inte hur jag kan lyckas ha så "mycket" att tvätta när jag bara tvättar åt mig själv. Men sen får jag påminna mig med att jag oftast bara har en maskin av varje, kläder, handdukar, sängkläder, filtar...

Så nu ska jag försöka sluta hänga framför datorn och göra ingenting ikväll igen. Och istället gå en sväng med William, ducha och sedan glutta på tunnelbanan avsnitt 3. Därefter ska jag faktiskt försöka sova!
Då borde klockan bara ha hunnit bli 01.00 med lite tur! Vi får se.


Morgondagens planer blir alltså, gå upp tidigt(helst runt 9 men det återstår att se)!
Ta en sväng med William, äta frukost och sedan ta tag i mitt rum! Framför allt börja smörja det som ska säljas och lägga upp sakerna.
Sen hoppas jag på middag med Mormor! Svar på det får jag inte förrens imorgon. Eventuellt kanske även Johan har tid och ses efter sin skola, frågan är nog snarare vad klockan är då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0