@ Work

Dagen fortsatte som igår...

Kom upp utan problem strax efter 6 imorse trots att jag somnade runt tolv igår.
Detta gjorde att jag utan stress han fixa mig iordning hemma och inte på t-banan som vanligt. (det är egentligen ganska bra att jag åker kommunalt, med tanke på allt jag hinner göra under min transporttid)
Jag var så duktig att jag var på plats tio minuter före utsatt tid! Jag har som sagt varit bra på tider fram tills bara något år sedan.
Dags att gå tillbaka till duktiga 10 minuter för tidigt igen!


Dagens jobb i bilder, blev tyvärr ingen ego-bild på jobbet idag dock. ^^

Getingbo nummer ett...
 


Nummer 2...
 

Nummer 2 på golvet... Glad att det inte är säsong för getingar iallafall! Galet många bon vi hittade idag.
 

Tigersåga innertak..
 


En del av allt bråte som släpats ner..




Jag lyckades även komma ihåg att ta hem mina glasögon, främst hårdplast-fodralet jag saknade.
När jag och Johanna var klara i skarpnäck råkade det av misstag hamna med jobbsakerna som Jocke tog med till kontoret och där har dom legat sedan i augusti. Men nu är dom äntligen hemma igen!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0