Det är med blandade känslor

Jag är återigen nöjd med dagen men sen finns det finns vissa saker vi tjejer inte vill höra.

Vilket resulterar i mera analyser. Idag är den åt det ångestladdade hållet.
Jag vill inte!
Jag är stark!
Jag kan klara detta!
Jag tar mig igenom det. Det ska gå!

Påminner mig om och om igen om varför jag ska vända andra sidan till...

I´m better than this! I´m to old to play games. I almost know how i want it, and you´re just not right! Not yeat...

Konfrontation var det! You can do this!

Jag vet ju innerst inne att jag egentligen inte helt tror på vad som sades, men som den jag är måste jag ju självklart vända och vrida på det.
Jag ska bara bevisa för mig själv att jag kan om jag vill.
Jag lovade mig själv att gå efter min magkänsla förra gången, jag kan bara inte tolka den fullt ut just nu.

It takes only a milesecound to look into your eyes an be gone again.
I´m still refusing all of it.


"Just because we're not close anymore doesn't mean I don't care about you."




Man har inte roligare än man gör det, jag testade självutlösaren på kameran idag,
är väl sådär nöjd med bilderna.
Varför är man alltid snyggare i spegeln för?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0