Effektiv dag

Riktigt nöjd med dagen, jobbade.
Vilket gick helt okey, det mindre bra är inte vårat fel utan anledningen till att vi är på plats, läckan var större än vad dom från början trott så vi fick köra "halvdag" = 5 timmar.

Det var snömodd imorse, gissa om jag hade hjärtat i halsgropen när lasbilen slirade...

 

Lycka eftersom hungern återvände! Sallad till förätt, och grönpepperbiff med potatis därefter! Supergod sås verkligen!
 

Internskämtet mellan mig och Maria ^^
 

@ Work...

 



Eftersom vi slutade tidigare, hann jag hem innan jag skulle till Mormor, slängde in 2 maskiner tvätt och smörjde av mina 2 par ridstövlar och jodpurs. Vilket resulterade i att jag dessutom slängde upp dom sista ikea-kassarna med hästsaker på vinden, det enda som är kvar i rummet nu är sadeln(som ska hem till Mormor, tror hela mitt liv finns hos henne snart) och det som är till salu.

Vagnen är så gott som såld! Skönt!

Därefter tog jag en power-walk hem till mormor, för middag och fika och sedan enn hem. Valde andra sidan av kungsholmen idag för att slippa gå samma väg jämt, totalt tog det 26 minuter raka vägen till mormor, och 37 minuter hem, den var dock inte rak därav tids-diffen. 

Jag är nöjd, hade förvisso tänkt springa men mina luftrör pallade inte det idag. Och jag tror promenaden tog bättre just idag!

Min tok-uppfostrade hund. Noot. (han är det vanligtvis)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0