Hmm

Det börjar bli en dålig vana att vara uppe för länge, inte höra väckarklockan och sova bort dagen...

Jag ringde Lena igår när jag tog kvällspromenaden med William, det resulterade i att jag pratade i telefonen en timme och innan jag börjat titta på tunnelbanan var klockan redan 01.00.
När det sedan var klart klickade jag över till Fråga Olle - dokumentären eftersom jag inte längre var trött då.
Det är väl därmed ganska självklart att klockan han bli närmare 4 innan jag släckte ner allting.

När sedan klockan ringde i morse stängde jag av den och sedan mins jag inget mer förrens jag vaknade av mig själv 14.40! Så nu har halva dagens planer motarbetat mig, och jag får tänka om lite.

Nu först tänker jag titta på senaste One Tree Hill avsnittet. Och sen ska mitt rum genomgå en room-makeover.

Planen är även att få upp videorna från hoppträningen 23/1-12 på Youtube.

Edit, reminder till mig själv! Söka 3 jobb! Viktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0