Jag hade en plan...

...Sen ringde telefonen och nu sitter jag och rullar tummarna istället samtidigt som jag häller i mig kaffe, äter fruit coctail till frukost (i brist på annat) och väntar på ytterligare ett samtal så jag kan byta om gå ner till tåget och ha en aktiv dag.

Allt detta efter att ha sovit en knapp timma.

Vi lyckades nämligen med bedriften att först sitta med mitt brev, som nästan är klart.
Sedan titta på grammisgalan, och Clash of the Titans.

Vi lyckades även se The Last Airbender grymt bra film btw!
Och av någon obotligt korkad ide slå på filmen Next, klockan var runt halv 5 då. Klockan? Den stod på 06.00
5 minuter i 6 pratade vi fortfarande, och frukosten blev inte av. Totalt tror jag vi sov ungefär en timme. sedan ramlade (?!) William ur sängen en minut innan klockan ringde.

Bussen gick sedan 7.20 och sen jag kom hem har jag guidat en vilsen lantis bakvägen till hans skola promenerat William, slappat i sängen i knappt 20 minuter i ett försöka att ta en powernapp när telefonen ringde.

Så som sagt, här sitter jag med kaffe, och väntar på nästa samtal...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0