Måndag.

Jag är trött så det blir kort.

Dagen har varit underbar! Solsken nästan hela dagen. Och rent allmänt har jag haft en underbar dag!
Jag är riktigt nöjd. Över förväntan helt klart.

Aptiten är fortfarande inte bra, till lunch fick jag i mig extremt lite, oliver går dock fint i små mängder. Dock har jag nu på kvällen lyckats äta potatis på knäckemacka!
Äntligen säger jag bara! Jag låter ju inte bli att äta bara för att det är kul, det går ju inte ner. Det är ett problem!

Btw, takpapp är faktiskt tungt ^^ men det endast pga att jag är otränad.
Förändring ska ske.

Nu blir det kväll med hunden, duch och sängen! Skönt!

-War horse, that´s the date?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0