Med denna bild säger vi godnatt.

Och hoppas på att morgondagen fortsätter lika bra som denna dag slutar.


Jag är så fruktansvärt nöjd med bilderna denna helg så nu vore det väl själva faan om jag inte tar tag i detta fotograferande igen och börjar utvecklas!
Bilderna på mig själv är underbara, och det var riktigt härligt att stå framför kameran för en gångs skull, utan press eftersom jag hade självutlösaren, enda nackdelen är att fokusen gör precis som den vill då.

Btw, Mitt hår! ♥
Nästa helg klipper jag förhoppningsvis av topparna om inget kommer upp så jag inte kan åka till Cattis igen.
Sen hoppas jag att nästa lön ger mig ekonomi att lägga i några blonda slingor för att få ton i håret!
-Ingen som vill sponsra? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0