Nej om man skulle

Sluta grubbla, 
göra klart dom absolut sista bilderna, gjort 18 redan, 12 kvar,
slå på en film och återigen försöka äta någonting. För jag fick ju inte i mig någonting sist jag försökte.

-jag har hamnat i läget "hungrig, reser mig går ut i köket, tappar matlusten och tar med ett glas vatten istället"
Vem sa till min kropp att tappa aptiten? Jävligt dumt gjort iallafall. Jag vill äta, jag borde vara hungrigare än jag är. Och framför allt man måste äta förr eller senare...
Idag har jag ätit 2 mackor(frukost), 2 bananer, en liten tallrik yoghurt med mysli, 3 koppar kaffe och tre glas juice. Samt två glas vatten...
Det är 4 år sen jag var i detta läge senast, som jag minns. Då jobbade jag heltid i stall och levde på ett mål mat/dag knappt samt massa kaffe och cigg(dom lever jag dock utan idag), under loppet av några veckor.

Jag vill äta! Det råkar bara vara så att det inte går. Maten växer i munnen på mig och jag kan inte svälja, jag är inte sugen på någonting, det enda som går ner är banan. Det måste ju dock vara bättre än ingenting men fortfarande inte bra!
Det retar mig att jag inte har någon anledning som är stor nog att tappa matlusten utan den har bara övergivit mig, totalt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0