Nu kastar jag in handduken!

Jag tror förvisso inte solen skulle skina imorgon, men jag ska ut på äventyr är planen!
Upp till bevis, för jag tänker inte avslöja vad innan jag bevisat för mig själv att jag klarar det.

Det går segt med mitt brev. Så nu ska jag ta en kopp kaffe och göra klart det!
Sedan blir det kvällsnatten med William och därefter film och sova!
Själv i min stora säng. ♥


William spanar under tiden jag klätrar efter honom. Seriöst det var mindre genomtänkt att försöka sig på denna promenad när stigen var full i snö.


Vet inte om ni ser stigen, men det kändes som en variant på bergsbestigning.



Smedsudden! Old times.



Denna sten innehåller minnen jag glömt bort fram tills idag. ♥
Det var dock sommar då, jag var nog 14... Och bla. Carro var med.
 



Kommentarer
Pucko

Spännande, ha en trevlig Lördag och lycka till med brevet och äventyret =)

2012-02-11 @ 00:12:04
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0