Nu och då, Fobier.

Skillnaden!

-Tillställningar, Jag har kommit fram till att det inte alls är jobbigt, utan ganska roligt och vara sig själv. Enda jag kan klaga på at oförmågan allt ibland ha svårt att föra en konversation med folk jag träffat första gången, men övning ger färdighet!

-Söka jobb!
Även detta går framåt, jag tycker det är roligt och gå på intervjuer. Det svåra är att hitta jobben jag vill söka, och det lite mindre svåra är att skriva ett personligt brev men som allting annat, övning!

-Att ringa viktiga samtal, Även här har jag passerat spärren, bara den senaste månade, plötsligt är det roligt och ringa dessa samtal! Jag växer som människa.

-Prata inför grupp, Same, same... Känner ingen skräck här heller. Sen beror det säkert på vad man ska prata om och inför vilka, men det är absolut ingen fobi längre!

-Ormar, dom ringlar och slingrar, därav är dom helt oberäkneliga! Snabba och bara allmänt hemska!
Men det här kommer jag nog aldrig helt ifrån. Jag gillar inte ormar! Jag ryser vid blotta tanken.


Jag ska fundera vidare på detta och se om jag kommer på "5 dagens värsta, Fobier"
I skrivandes stund kommer jag inte på någonting, jag känner mig faktiskt stark och orädd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0