Onsdag

Jag är trött, trött, trött!

Kort inlägg, försov mig imorse, ganska rejält. Mamma kom in 6.42
Ska jag hinna i tid går sista tunnelbanan 6.55
Jag kom ner 57... Inget kaffe, fick med nöd och näppe i hunden mat. Osminkad, oborstat hår och höll på att glömma telefonen hemma.
Och vet ni? Jag kom på minuten i tid!

Känslomässigt jobbig dag. Jag ville vekligen inte höra det du sa igår!
Det blir inte bättre att jag hela tiden kommer på nya fina saker med dig. Jag måste bort!
Kan man stänga av en del av hjärnan?

Lena sa en smart sak imorse, vilket resulterar i att jag ska kolla upp en kurs jag tänker läsa...
Mer om detta när allt är klart. Jag måste göra förändringar i livet snarast! Jag är inte van att vara på samma plats under såhär lång tid. Tror det är en stor del av min förvirring och ångest.
Jag ska ta mig härifrån!


Imorgon blir det uppsala efter jobbet så jag vet inte hur mycket uppdatering det blir under helgen.
Vi ska försöka oss ut och springa iallafall(isgata eller inte!), jag ska bli fit igen!

Sitter i skrivandes stund och lyssnar på Molly Sandén's bidrag till melodifestivalen... Så underbar text!

Nu blir det iallafall snabb-rast av hunden, och packning inför morgondagen, kommer byta om på jobbet efter jobbet så nu måste jag se till och packa smart!


BTW, dagens bild!
Årets första flugor... det är VÅR!


Kommentarer
Pucko

Vad ska du till Uppsala och göra? :)

2012-02-22 @ 21:02:52
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0