Rastlöshet

Först ringer hon och väcker mig, sedan möts jag av detta!
    

Jag är inte ett dugg avundsjuk! Promis.


Klädde iallafall på mig och begav mig ut med hunden, var så pass ambitiös att jag tog med kameran!




Därefter har jag suttit och pillat med bilderna och egentligen gjort ingenting, med facit i hand är jag ganska rastlös, men för dagen bekväm och lat.

Med andra ord, nästan ingenting blir gjort.
Har dock kört en maskin tvätt för ikväll blir det barhäng, vet inte om min kropp orkar dansa men vi får se.

Imorgon åker vi till Maria och drar några turer i pulkabacken. Om jag överlever återstår att se.


Maria har lovat mig dyrt och heligt att hon ska strypa mig ifall jag smittar ner henne innan onsdag!


Jag är även grymt sugen på en fotografering så vi får se vad Maria har lust med!
(någonting har hänt med mig, jag vet inte vad med det är positivt, ringer samtal som jag aldrig haft telefonskräck, och vill vara med på bild?!)


Nu ska jag ta en tur med min stressade lilla ängel som har dussin av överskottsenergi och inte förstår varför vi inte varit i stallet på flera dagar.
Därefter ska jag skura ur lite hinkar som ska bäras upp på vinden tillsammans med annat som ska magasineras i 3 månader. Jag har nämligen inte orkat ta tag i det ännu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0