Sammanfattning onsdag 15/2

Onsdag, Kaotisk dag! Minst sagt.
Sökte 2 jobb, ett jag var just det jag försökt skriva ihop mitt brev till under helgen men inte riktigt fått ihop!
Sedan ut och kolla is o snö i skarpnäck (the never ending story, you all know of...)

Därefter tvätten, massor av tvätt eftersom jag förutom mina kläder hade en del saker från stallet som blivit stående på hög. Utöver det började jag möblera om mitt rum igen... Hittade galet mycket damm under sängen! Jag har nog aldrig väntat så länge med att städa.

Mitt i allt detta läste jag mejlen och var kallad på gruppintevju 18.00 klockan var då 16.45 (mejlet var skickat 16.00) Skulle jag hinna gick tåget 17.15 Panik! Bestämde mig i sista sekund för att chansa och åka dit.
Tyvärr världens besvikelse, det slutade med att jag helt enkelt sa att jag inte är rätt människa för jobbet tackade för mig och gick! Det kändes riktigt bra! Oftast ger jag allting en chans, men detta var bara fel.

Om det beror på att jag endast sovit en timma och levt på 2 koppar kaffe + en burk fruit coctail under dagen kan man säkert ta hänsyn till. Oavsett vad så var det inte mitt drömjobb och då var det med respekt för -bip- jag skulle jobba med bättre att gå direkt och ge någon annan chansen!

Väl hemma var rummet fortfarande kaos! Jag tog inte ens bild på detta. Räcker med bilden i huvudet.
Gjorde det bästa av situationen och lyckades bädda sängen ducha och äta, därefter gick ögonen i kors och jag totaltsomnade till How i meet your mother. Så skönt eftersom klockan inte ens hunnit bli 00.00, GREAT!


Bild ifrån kvällen 13/2



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0