Seg eller bara omotiverad?

Lördagen gick garanterat inte till historien.
Först sov jag halva dagen, mycket onödigt! Sen tog jag tag i rummet och lyckades möblera klart det, jag har numera "2 rum i ett". Väldigt behändigt.
Är mycket nöjd, bara en kabel mellan tv och dator som saknas. Och självklart trevligt sällskap. Maria kom över på lördagen men åkte hem idag.

Vi hade några allternativ för lördagskvällen men dom satte William stop för genom äta något mindre olämpligt han hittade ute. Någon DUM IDIOT hade nämligen spytt i en papperskasse, jag hann inte märka detta innan William glatt mumsat i sig en del. Jag kan ju tillägga att jag inte undersökte inehållet närmare utan jag försökte på alla sätt få honom att spy upp inehållet istället. Det misslyckades och jag var rasande.

Kvällen slutade efter mycket om och men med att vi tittade på Sex and the City - filmen 2.
Om jag emellanåt funderar över ensamheten innan gjorde jag det garanterat efteråt...
Undrar vilken typ av film man ska se för att inte känna av att man är ensam? För att slippa missförstånd så trivs jag väldigt bra själv, men det händer oftare och oftare att jag saknar att någon finns där.
Är det månetro den vuxna flickan inom mig som börjar klättra ut? För då börjar det bli bråttom! -joke-


Det mest effektiva jag lyckats med idag var att få upp alla till salu saker i en blogg -länk-
och skicka in våra jobbtimmar. Jag tycker faktiskt synd om Björn som fick sitta förra året med det, jag hade ändå bara 2 dagar, han hade 5 dagar / vecka under 3 månader ungefär! 


Jag har även samlat på mig ett extremt dåligt samvete då jag svält William under dagen pga gårdagens incident.
Han var så hungrig att han åt blåbär eftersom jag inte hade hjärta att höra honom hungrig längre.


Mitt ♥ bara för att jag saknar henne lite. Sista dagen... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0