Sammanfattning fredag 17/2

Fredagens jobb gick undan, och helgen nalkades.
Mitt kära Adeline´s har bytt ägare... Så var en till era slut.

Väl hemma däckade jag i sängen, jag klev ungefär ur arbetskläderna dom jag dumpade i en hög på sängen,klättrade över dom och startade en film på datorn och kramade på William. ♥
Sen sov jag gott. Tills Alex ringde och bekräftade att vi skulle ut, åh nej jag vill sova...

Fixade iallafall iordning pizza till oss under tiden Alex bilade till mig. Sen vart det bråttom eftersom jag sovit istället för duchat halva kvällen.

Ut kom vi, och spännande var det. Kanske inte roligaste minnet, men som sagt spännande. Jag är fortfarande övertygad om att 70% (minst!) av killarna på Nype för kvällen var av modell gilla samma kön ^^
Jag drog iallafall nitlotter och kvällens dans var sådär, jag hittade inte takten och nog för att bra musik spelades , så var det kanske inte allt som var just någonting folk ville dansa till. Det var flertalet gånger hela dansgolvet dog och DJ´n inte bytte låt...


Alex försökte iallafall sig på att ta kort ^^




Fredagens halvdanna ego bild.


Kommentarer
Alex

Den blev ju bra bilden jag tog ^^ Riktigt snygg ego bild :D

2012-02-19 @ 21:53:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0