Strålande solsken

Det är helt klart en fördel att Mirca är världens mest morgonpigga hund!
Det går inte att somna om med gott samvete när hon flyger upp överlycklig varje gång man vänder på sig lite halft i sömnen. Hon kör en godmorgon-dans och puttar fint på en ♥
William är lika mycket sjusovare som vanligt han. Myser upp och skedar tills jag somnat om.

Nu ska vi ta tillvara på solen, eftersom den inte var med på noterna igår och det var mer snöblandat regn än vackert väder.

Något ätbart fick jag inte i mig igår heller, har dock lyckats äta lite frukost idag.

Så det blir en kopp kaffe till nu, sen tar jag kameran och hundarna på en promenad!
Får springa ikväll hemma eller imorgon, beror lite på tider, jag tror att jag har löst min hemresa iallafall! Skönt!


Normalt sett älskar jag att komma ut till Cattis och Mirca men just denna helg är jag mest rastlös, finner ingen ro.

Btw, bilderna på Hero är nu klara! Skönt, har självklart många andra bilder och göra klart, med det som var viktigast är klart! Bättre sent än aldrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0