torsdag

EDIT! Tydligen gick det sådär bra, sista meningarna försvann visst. Och radbyte verkade inte existera...

Yei! Applåder till mig för nu kunde jag plötsligt skriva från telefonen...

Iallafall innan jag förträngt denna dag.
Räknade trappsteg. bilder får vänta.
Det är 2 trappor en med 22 steg och en trång med 19. jag hade mjölksyra rejält idag redan när jag började för dagen... Räknade förvisso inte alla vändor men minst 30 gånger upp + ner blev det idag.

Aptiten är dock fortfarande i botten. Är hungrig i korta stunder men när jag väl äter tjocknar det i halsen.

Från att först ha halv panik över vissa tänkar angående jobbet måndag, till att faktisk se fram emot måndag, med risk för besvikelse bara därför.

Nu sitter jag iallafall på tåget mot Uppsala.

Överväger faktiskt att stänga av telefonen denna helg. Total isolering. Tror det vore bra!
Typ ta med matsäck och gå en heldag med svansviftarna? Jag vet dock med mig att jag tyvärr är för bekväm för det utan sällskap...
Springa ska vi göra hur som. motionen ska jag bocka!

Aptiten kanske kommer tillbaka den med... Jag hoppas, det var en sak att inte äta för några år sedan, men nu vill jag faktist äta. Det går bara inte.

Så säger jag som jag sa till Herrn, Trevlig helg!

(fetstil på texten som försvann vid publicering förut)

Bilder får vänta tills efter helgen.
Har fått lov att surfa, med order om att inte ladda upp eller ner något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0