Tröött!

Jag kommer faktiskt inte ihåg sist jag var så trött att jag somnade innan det jag tittade på var slut.
Jag kommer absolut inte ihåg senast jag var trött 20.00 på kvällen.

Ännu mindre kommer jag ihåg när jag var så trött att jag ville sova redan klockan 18.00

Dock har jag tvätten idag igen, och måste hämta upp det sista innan jag får sova.

Så nu ska jag äta upp maten ifrån igår vilket var något så simpelt som makaroner och stekt köttfärs med lök.

Jag vart även sugen på paj nu idag, så jag har ett litet experiment på G efter maten.
Smulpaj med päronhalvor och kiwi!

Och helt seriöst, jag orkar inte uppdatera mer idag. Orkar inte fixa bilder, och sover nog innan 21.00 WOW!

Vi får se imorgon... Har eventuellt planer beroende på hur trött jag är..

Och Btw, jag orkar inte fixa klart mitt rum som ser ännu värre ut nu än innan...


Kommentarer
Maria

haha jag ska sova nu :)

natti natti :P

2012-02-16 @ 20:19:20
URL: http://msn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0