Ett steg närmare.

Fredag!

Sov självklart för länge!
Missade detaljen om att det var röd dag. 
Tog in hästar, drack glögg och pratade gamla goda tider. Precis som det en gång var - på den gamla goda tiden!
Ridit hästen - Helt okey runda i sommarhagen, lite halt och obroddat samt kort om tid, men uppskattat och lycka!
Åkt 2 timmar kommunalt för att besöka min vän, vi skulle gått på promenad men mitt CV var viktigare.
Skrivit klart nästan hela CV´t - NÖJD!
Grubblat och ställt tusentals frågeställningar om hur jag ska göra. Utan att egentligen komma fram till någonting. -Snälla, berätta för mig vad du tänker, vad du vill, helst utan att jag måste ställa dig frågan.-



Bilden föreställer William.

Jag sparkade liv i min gamla kompakt-kamera en Canon, som levde upp till alla mina besvikelser,
jag skickade detta sms till mamma som förklaring till varför jag vill ha en ny kompakt-kamera, jag måste även kolla upp min systemkamera, den beter sig minst sagt märkligt.
"Jag vill ha en ny kompaktkamera då den jag har inte uppfyller mina krav på en bra och lättanvänd kompaktkamera. Det går exempelvis inte att gå samtidigt som man vill ta kort. Den klarar inte av att zooma och fokuserar där den själv vill. Kvaliten på bilderna blir medelmåttiga."


Som avslutning på denna dag, beslutade min väns yber-snälla hund sig för att provsmaka mina älskade skor. Ja just precis exakt då ville jag strypa honom, men som vanligt berättar jag för mig själv att allting vore så mycket enklare om jag gör som jag tänker och magkänslan säger istället för att rycka på axlarna. Facit, jag skulle ha ställt upp skorna på hyllan istället för att skjuta in dom lite under. -Man lär så länge man lever-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0