Ridpass

Efter flertalet uteritter blev det banjobb med djuret idag.
Jag konstaterade ganska snart en fin liten träningsverk insida lår och höger sida av ryggslut/svanken. Där tror jag dock det är mitt bäcken som strular.
Efter lite grubblande om hur jag nu skulle lyckas få ut någonting av ridningen eftersom jag verkligen inte kunde hålla om med benen, hittade vi ett mycket trevligt samspel.
Mest nöjd är jag med samarbetet som var perfekt! Vi hittade yttertygeln i båda varven och hon gick i en mycket fin takt och trevligt tempo. Jag skulle önska mer ryggaktivitet. Men det ligger i muskulatur och ork att vi inte är hela vägen där nu.

Nu är klockan 21.20 och jag borde förbereda mig för kvällens springtur i detta underbara regnväder.
Egentligen ska det snöa, jag menar vi är ju i januari månad. Men någonting blev visst fel där uppe.
Jag är trots väder laddad för att springa, nu när jag faktiskt satt upp ett mål och springer för att jag vill det, visade det sig vara både roligt och avslappnande.
Det jag drar mig för är middagen jag nyss åt, samtidigt som jag inte vill komma ut för sent.

Jag skulle behöva komma i säng ikväll, gärna innan 01 inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0