Shopping och halka

Igår, onsdag införskaffades garn till halsduk. Julklapp.

Planen idag var att springa hem till Mormor delvis för att komma överrens om hur hon ska sticka men även för att äta middag.
Jag kan väl uttrycka mig med att det gick sådär. Med tanke på den oplanerade snön blev det isgata och aningens för halt att springa, istället försökte jag mig på att powerwalka. Jag fick ju självklart ge upp även det och smyga fram.
Sagt och gjort vi kom fram helskinnade.

Även hemvägen blev promenad i det tempo underlaget tillät.



Angående jobbsökandet gick det självklart åt skogen. Jag bestämde mig för att försöka skriva om mitt CV vilket visade sig vara svårt! Jag fick panik och fick ingenting gjort till en början. Efter lite övertalning slutade jag på platsbanken och hittade iallafall några jobb jag tänker söka, när jag skrivit iordning CV´t.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0