Snö?

Jag känner att det går sådär fruktansvärt bra för mig.
Eller inte, eftersom mitt dygn är lite fel och stallet faktiskt tar tid kommer jag hem relativt sent. Och är alltid hungrig, därmed blir klockan för sent för att gå ut och springa eller ta en rask promenad.
Idag däremot fastnade jag på en blogg med 90-tals nostalgi.
Eftersom jag är född på 80-talet är jag självklart uppvuxen på 90-talet. Och allting därifrån är därmed nostalgi!

Tyvärr har bloggaren valt sluta blogga för länge sedan(2010). http://framtidendatiden.blogg.se/
Denna blogg resulterade iallafall i att jag fasnade i all nostalgi och blev sittandes i över en timma. Jag skulle ju ut och springa?!


När jag väl gick ut var klockan 23.30 och det blev bara en "runt-huset-göra-behov-runda".
Positivt överrraskad möts jag av ett lätt snöfall.

 
klickbara - första bilden blev ju som vanligt bättre live.

Nu håller jag bara tummarna för att det fortsätter falla. I mängder!
Om det nu gör det är min tur som alltid att jag kommer jobba på fredag, vilket jag nu räknat med att ej göra eftersom jag är bortlovad, dock med reservation för jobb.
Vi får se hur vädret bestämmer sig för att fortsätta!

Dessa 2 bilder togs 23 december 2010


Jag röstar på snö, massor av snö!
Såhär ser vädret ut för veckan nu.

Just nu stämmer dock inte eftersom vi ännu så länge är tidig morgon, klart.se verkar bugga lite.
Förvisso snöar det, men klockan är 01.00 den 10 januari 2012


Denna bild togs 9 januari 2010
9 januari 2010

Ni kan själva se skillnaden till bilderna jag la ut i tidigare inlägg.
Behöver jag säga att jag vill ha snö? Av minst 4 anledningar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0