Sova

Jag tror faktiskt jag kastar in handduken och säger god natt.
Jag kom hem runt 9 ifrån stallet idag och bestämde mig för att inte springa, utan istället få rätt på dygnet en gång för alla nu!
Alltså ligger jag nu i sängen och tänker titta på He´s just not that into you (Dumpa honom).

Imorgon ska jag till stallet i ljuset(för ovanlighetens skull) är planen, jag hoppas på väder som tillåter vagns-körning.
Därefter beroende på tid tänker jag smörja klart allt läder för att sedan åka hem och bli helt klar med CV´t och söka dom där jobben jag inte sökte sist. Samt alla andra intressanta jobb jag faktiskt hittat.

Vi får se hur det går, men jag har iallafall en plan!


Veckan som följer ska
-sadeln lämnas till sadelmakaren.
-besöka mormor och se hur stickningen följer.
-åka till Hellekis ToR på fredag.
-halmleverans söndag.

Jag hade hoppats på en utgång men jag vet inte vart jag ska få plats och ork med den.
Så vi får skjuta upp det en helg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0