Toxic, Vattenkatastrof Del 3

På övervåningen.
Jag -2 glas vatten, Kranvatten.
Bartender -Kranvatten?
Jag -Ja, ljumet. Det är för kallt annars. Det blir brainfreeze.
Bartender -Öh okey. *sätter på kranen*

Yes! Vi fick fingervarmt ljumet! Men åh så gott det var för magen full i cider och värmen inne i lokalen, framför allt för pannbenet och innan-mätet.
Nästa besök i baren, skrattade båda pojkarna åt oss, glatt serverandes vårat vatten.
Det var bara en liten detalj även där, vi fick VARMT vatten denna gång. *vika sig av skratt*
Först slängde nr 2 i varsin citron i vardera glas -Yummie!- sedan en skopa is i Marias glas.
Därefter vart det iskrig, träff av glas eller mitt linne. Suck! Pojkar alltså!
Vi kunde ju inte låta bli att kasta tillbaka och alla stod vi sedan med leenede på läpparna.
Som avslut på detta tog den ena bartendern is i handen gick ett varv för att sedan peta ner biten i bytorna på sin kompanjon! Vi dog.

Jag hittade även en rolig Brittisk man/pojke/kille? Som försökte flirta bort sin svenska elitkompis som tydligen var bra på allt, speciellt basketboll. Hans andra vän var hotellägare (sades det iallafall).
Efter att ha fört en konversation på engelska där han avslutade med frågan om vilken pojke jag ville ha svarade jag så snällt på svenska med glimten i ögat, "jag tar den korkade Britten"  Varvid båda dom svenska killarna dog av skratt, jag med och han stackarn stod och frågade vad jag sagt! Underbart!


Kvällen var självklart inte slut där, utan vi lyckades både hamna på bild, få kontakt med fotografen och hans vän. Dansa och hamna på Donken med sällskap efter krogen.
Väl hemma igen och dödligt trötta var klockan närmare halv 6.



Maria - Jag i mitten - Marcus som var i sällskap med fotografen.

Detta måste dokumenteras! Jag är den som alltid skakar på huvudet när fotografen kommer, denna gång fick jag be honom ta kort på oss eftersom dom precis var på väg att dra vidare till våran andra favoritklubb?! Nype.
Det var helt klart en ny sida av mig! Jag ska lära mig stå framför kameran.


Kommentarer
Maria

:)

2012-01-25 @ 00:34:22
URL: http://msn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0