Zoombie-moode

Nu har vi varit uppe i 30 minuter.
Efter att datornerna släcktes ned runt 4 bäddade vi sängen och fastnade sedan i sedvanliga diskussioner om allt och ingenting, sånt man alltid pratar om när man sover borta, men aldrig pratar om när man inte ska sova. 

 Kopierat från Twitter sommar 2011

När klockan närmade sig halv 6 var vi fortfarande vakna, och sista gången jag tittade var klockan 06.16 Därefter pratade vi säkert 20 minuter till innan munnarna äntligen hade vett nog att knipa.

Att klockan sedan stod på 10.00 kan vi viska tyst om, eller helst inte alls. Det tog nämligen en timme att kliva upp ur sängen. Och nu befinner jag mig istället i zoombie-moode. Det kommer gå över, ganska snabbt. Och ikväll kommer det troligtvis vara samma visa igen.

Jag sitter iallafall här med min kopp kaffe och kisar med ögonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0