Efter regn kommer solsken?

Naiv, dum, korkad. Blåst, blind, idiot!
Fuck it i´m mad at you! Stupid stupid stupid!
Att man alltid ska vara lika jävla dum och korkad.

Men vet du. Jag ger mig inte så lätt! Vänta och se.
För jag vet att jag kan, och det kommer eventuellt göra förskräckligt ont, men det är värt det!



Till det goda, jag ska på intervju imorgon, på jobbet jag verkligen vill ha!
Får jag det säger jag bara ♥ Lönen!
Och får jag det öppnar jag ytterligare en dörr i livet. Jag tar ett steg till målet.

Nu håller vi alla tummar för att jag är så pass frisk imorgon att jag orkar göra mitt absolut bästa ifrån mig.
Jag ska ha jobbet!



And i Will catch you...



Kommentarer
Maria

Håller tummarna i morgon :)

2012-03-15 @ 20:57:41
URL: http://msn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0