Förklyning... Självklart!

Jag blir ju aldrig sjuk? Eller?!
Snarare är det så att när jag väl blir sjuk blir jag sängliggandes och med hosta från helvetet.
Nu är jag istället täppt och blir anfådd av att gå uppför backen hemma.

Jag tog snabb-bussen hem ifrån Alex imorse, som gick vid 8, åkte hem åt lite och somnade sedan.
Zorro och William gjorde mig självklart sällskap i sängen så jag hade riktigt mysigt....

....Tills jag flög upp, Telefonen ringde! Jag ska på intervju på måndag nämligen! Nu handlar det om ett deltidsjobb, och jag har inte fått det ännu. Men lika sporrande är det oavsett att få gå på invervjuer, jag är ju lite bakvänd för jag tycker det är superroligt att få gå på intervju. Vilket jag inte alls tyckte för några år sedan.
Skillnaden är att jag numera tror på mig själv och vet att jag kan!

Och annars fortsätter jag som alla andra dagar, kollar platsbanken, och varit ute med William.
Har lovat mig själv att sitta här i en timme med jobbsökandet nu, MINST. Beror på vad jag hinner med.
Sedan ut med William så jag kan få lägga min stackars kropp i ett bad.

Därefter ska jag uppdatera och fixa bilderna, för att sedan ta kväll och sova bort min dumma förklyning!


Strålande sol och klarblå himmel igår, + att Jane flaggade!




Mister, mister ;)
I want you, every hour of everyday...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0