I am not fit for fight...

För första gången på 3 veckor har jag inte vaknat av sms?! Härlig känsla, samtidigt som jag faktiskt saknar det.
Jag råkade dock ligga vaken till 1 igår så det kan vara anledningen till att jag inte hört dom idag. Klockan ringde halv tio.

Jag har tagit en promenad med William, bara träffat en hund-idiot.
Jag: -Han vill inte hälsa.
den vita ludd-hunden gör "utfall" och kastar sig i kopplet skällandes. Husse säger
-Det här är bara en valp... Det är därför han gör såhär.
Jag: -Ja, min vill inte hälsa ändå.



Så status just nu, frukost intagen -dricker té.. Ska försöka borsta håret, eller snarare be mamma hjälpa mig för jag hatar att göra det när jag är förkyld. Det gör satans ont då. Sedan stila till mig och ta tåget som går runt 12.
Intervjun går klockan 13.00
Spännande!

Jag är dock inte fit for fight känner jag, så jag hoppas verkligen jag lyckas leva upp till mig själv!

Jag gillar att jag råkade fastna på hemnet igår och titta lägenheter?
Jag menar jag skulle ju flytta? Men inte i Stockholm... Men drömma får man alltid göra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0